با گسترده تر شدن جوامع امروزی و ارتباطات ، همچنین بالا رفتن حجم مکاتبات و در نتیجه افزایش استفاده از کاغذ مشکلاتی را برای مدیریت بهتر شرکت یا اداره بوجود می آورد . سامانه اتوماسیون اداری بهین جهت مکانیزه کردن سیستم گردش کار بدون کاغذ و رهگیری مکاتبات بصورت تحت وب طراحی و پیاده سازی شده است .

بایگانی

بایگانی خودکار کلیه مکاتبات ارسالی و دریافتی و بازیابی سریع در هر زمان و هر مکان

مکاتبات اداری

با تمام همکاران و مدیران در این سامانه ارتباط برقرا کنید ، ارسال ساده و سریع مکاتبات در سازمان و خارج از سازمان

جلسات

مدیریت برنامه های روزانه ، هفتگی و ماهانه سازمان خود را مدیریت کنید و اگر میخواهید به همکاران خود اطلاع دهید

پیگیری

پیگیری ، ارجاع ، رهگیری مکاتبات ارسال شده در سامانه توسط انواع چارت و فرم های رهگیر

سفارشی سازی

امکان سفارشی سازی سامانه مختص به هر شرکت بر اساس امکانات و نیاز های شرکت شما

ارتباط با سایر سامانه ها

امکان ارتباط با سامانه های مختلف از جمله : حسابداری،حقوق و دستمزد،انبارداری و ...

انتقال اطلاعات از سامانه

امکان انتقال اطلاعات از دیگر سامانه ها به سامانه اتوماسیون اداری بهین به راحتی چند کلیک

گزارش گیری

گزارش از تمام قسمت های سامانه بر اساس روز ، هفته ، ماه و سال بر اساس نیاز هر کاربر

برای دریافت مشاوره و خرید با شماره ۰۹۰۱۹۴۳۷۳۴۰ تماس حاصل فرمائید